Gansey, użądlony kilka lat temu przez pszczołę, cudem uniknął śmierci. Od tamtej pory ma tylko jedno pragnienie: odnaleźć grób legendarnego walijskiego króla Glendowera, od niepamiętny czasów śpiącego w jaskini niedaleko Henrietty. W swoje poszukiwania wciągnął przyjaciół. Romana - śniącego, zabierającego ze swoich snów najbardziej fantastyczne przedmioty. Adama - potężnego czarodzieja, który oddał swoje ręce i oczy zaklętemu lasowi. Noaha - zamordowanego przed laty chłopaka, który nadal rozpaczliwie czepia się świata żywych. I wreszcie Blue, którą pokochał i która kocha jego, lecz według przepowiedni zabije go swoim pocałunkiem. Wiedzą że ich wędrówka dobiega końca. Krok za nimi czai się ciemność, pochłaniająca wszystko i zamieniająca sny w najstraszniejsze koszmary. Przeraża ich bardziej niż cokolwiek, czego do tej pory zaznali. Czy dadzą radę stawić jej czoła? I kogo będą musieli złożyć w ofierze?
UWAGI:
Na stronie redakcyjnej: Uroboros.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Blue Sargent nie można nazwać typową nastolatką. Ale jak miałaby nie różnić się od swoich rówieśników, skoro dorastała w domu pełnym kobiet z których każda posiada magiczne zdolności? W dodatku jej życie naznaczone jest klątwą - chłopak, którego pokocha, umrze, jeśli go pocałuje. Blue znajduje prawdziwych przyjaciół, równie niezwykłych jak ona sama. Blue, Noah, Ronan, Adam i Gansey pragną odnaleźć legendarnego walijskiego króla Glendowera, który śpi w jaskini położonej na przecięciu linii mocy. Ale nie jest sam, razem z nim spoczywa w niej ktoś, kogo pod żadnym pozorem nie wolno im obudzić... Wokół przyjaciół zaciska się pajęcza sieć intryg, kłamstw i gróźb. Nie tylko oni pragną odnaleźć mitycznego herosa. Cel wydaje się bliżej niż kiedykolwiek. Czy uda im się do niego dotrzeć? Galopująca. pełna zaskakujących zwrotów akcja, magia, pradawne legendy...
Trzeci tom bestsellerowej serii Król Kruków trzyma w napięciu do samego końca!
UWAGI:
Stanowi cz. cyklu. U dołu strony tytułowej i na stronie redakcyjnej: znak Uroboros.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Jeśli moglibyście kraść przedmioty ze swoich snów, co byście zabrali? Ronan Lynch ma sekret. Sekret, który ukrywa przed innymi, a czasem nawet przed samym sobą. Ronan potrafi kraść przedmioty ze snów. Nie jest jedyną osobą, która ich pragnie. Ronan wciąż głębiej zapada się w swoich snach, które stają się coraz bardziej realne i coraz mocniej wkraczają w jego życie na jawie. Teraz, gdy przebudziła się linia mocy dookoła Cabeswater, nic już nie będzie takie samo. Tymczasem pewien tajemniczy Szary Mężczyzna szuka artefaktu, który pozwoliłby kraść przedmioty ze snów, i przypuszcza, że Ronan go ma. Gdy czwórka przyjaciół - Ronan, Gansey, Blue i Adam - poradzi sobie z tym, co szykuje dla nich los, i czy w końcu uda im się znaleźć legendarnego Króla Kruków - Glendowera? Stawką jest wielka moc i ktoś musi być gotów, by jej użyć.
UWAGI:
Kontynuacja książki pt.: Król Kruków.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Jarvey Medion to typowy amerykański dwunastolatek pochłonięty bez reszty kalendarzem rozgrywek w szkolnej lidze baseballa. Nagły wyjazd do staroświeckiego Londynu, w towarzystwie rodziców i na dodatek tylko po to, żeby wysłuchać testamentu nieznanego pradziadka, wcale go nie cieszy. Sytuacja komplikuje się jeszcze bardziej, gdy rodzice chłopca znikają z obdrapanego hoteliku, a w ich miejsce pojawia się tajemniczy i podejrzani krewni. Nieoczekiwanie Jarvey staje się zakładnikiem w trwającym od wieków konflikcie, wpada w pułapkę pradawnej księgi, na kartach której ścierają się biała i czarna magia. Chłopiec musi wydostać się z zaklętego w księdze świata, uratować rodziców i zwyciężyć okrutnego przodka - Tantalusa Midiona. Jakże odlegli w czasie i przestrzeni są teraz jego nowojorscy koledzy, własny pokój, zwykła codzienność nastolatka z XXI wieku...
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni